Ieși în evidență

Cu toții ne dorim ca afacerea noastră să fie remarcată de către potențialii noștrii clienți. De cele mai multe ori știm ce trebuie făcut, în sensul larg al cuvântului și anume am auzit despre împărțitul de fluturași pe stradă, de sunat firmele pentru a le povesti ce putem face pentru ele, despre reclamele la radio sau TV, etc. Știm și de multe ori nu facem nimic.

Mediul de afaceri e tot mai competitiv. Trebuie luptat continuu pentru fiecare nou client, dar, în același timp, trebuie luptat și pentru a păstra fiecare dintre clienții pe care deja îi avem. Lumea e într-o continuă căutare de opțiuni iar mediul de afaceri este în prima linie a schimbării. Schimbarea nu este ușoară niciodată, dar cine o va face primul, va avea un avantaj competitiv.

Consultantul din mine spune că cel mai important lucru într-o afacere este clientul, Trebuie să fii mereu cu fața spre el, să răspunzi cât poți de repede la orice întrebare pe care acesta ți-o pune, să-i oferi prompt produsul sau serviciul de care el are nevoie, să raspunzi rapid la problemele pe care clientul ți le reclamă, să anticipezi și să acționezi proactiv întotdeauna la noile dorințe ale clientului.

Cuvintele cheie sunt două: client și viteză de răspuns.

Client înseamnă comunicare. Iar client/comunicare împreună cu viteza de răspuns se impletesc împreună din perspectiva informatică, iar aceasta se traduce prin:
pagină web prin care să comunici rapid cu clientul răspunzând la orice întrebare despre companie sau produsele/serviciile acesteia. Această prezență online te va face să economisești foarte multe resurse (resursa de timp, cea umană, echipamente la dispoziția acesteia),
magazin online pentru a vinde repede și ușor produsele/serviciile standard ale companiei,
- telefonie IP (integrată în rețeaua ethernet a companiei - comunicații unificate), sau desigur telefonie mobilă sau chiar clasică,
- sistem de mesagerie (e-mail, mesagerie instant),
- CRM (Customer Relationship Management - managementul relației cu clientul) este o aplicație software necesară mai ales în cazul produselor cu ciclu mare de vânzare (aceste produse au prețul de vânzare mare și necesită timp și efort pentru a convinge un client să cumpere).
- calculatoare performante care să le ofere angajaților acces rapid la informațiile de care au nevoie (stocuri, prețuri, oferte speciale, etc.)
echipamente pentru tipărirea prezentărilor și ofertelor destinate clienților
servere/stocare date, care să susțină întreaga activitate a angajaților,
- rețea performantă pentru a face schimbul de date dintre calculatoare și servere/stocare de date.
- licențe software pentru aplicațiile folosite (altfel vei fi mereu întrerupt din muncă cu mesaje care te anunță că îți lipsește licența pentru software-ul folosit sau chiar poți fi blocat de către producător),
- ERP (Enterprise Resource Planning - planificarea resurselor întreprinderii) o aplicație software necesară atunci când activitatea companiei devine complexă,
- servicii informatice pentru ca cineva să se ocupe de toate cele de mai sus, pentru ca ele să funcționeze la capacitate maximă.

Advanced Business Technologies vă poate ajuta să răspundeți în viteză oricărei solicitări venite de la clienții companiei voastre.

Advanced Business Technologies vă poate ajuta să ieșiți în evidență.

Sună/e-mail pentru a stabili o întâlnire neangajantă în care să vorbim despre problemele pe care le întâmpinați în activitatea de zi cu zi.

creioane