Comunicații unificate

Posibilitatea de a comunica ușor este o condiție esențială pentru succes în mediul competitiv de astăzi. Cea mai importantă parte a procesului de comunicare nu mai este alegerea unei anumite metode de comunicare ci faptul ca ambele persoane participante trebuie să fie ușor accesibile. Dezvoltarea tehnologiilor de telefonie digitale, wireless şi VoIP au optimizat metodele de comunicare folosite astăzi. Telefonia IP a dus la economii de resurse în momentul instalării unui astfel de sistem, a redus preţul convorbirilor telefonice și a permis instalarea de birouri mobile sau lucrul de acasa.

Comunicațiile unificate vă ajută să creați legături puternice între persoanele care lucrează atât în interiorul, cât și în exteriorul organizației dvs., îmbunătățindu-vă productivitatea.

Comunicațiile unificate, reprezintă un nou pas în dezvoltarea sistemelor de comunicare. Este un sistem de comunicare ce se concentreaza pe individ. Astfel, nu numărul de telefon trebuie să fie accesibil ci persoana care îl deține, indiferent dacă aceasta persoană este lângă telefon, lângă computer sau în drum spre muncă. Acesta poate fi contactat prin telefonul fix, smartphone, e-mail, mesaje vocale sau SMS. Comunicațiile unificate se bazează pe posibilitatea de a oferi toate metodele posibile de contact pentru un singur număr de telefon.

Mai mult decât simple vorbe

Comunicațiile unificate asigură un flux fără întreruperi între lucrarea realizată de utilizatori și persoanele cu care trebuie să se conecteze pentru a realiza lucrarea corespunzătoare, determinând o creștere semnificativă a productivității generale. Cu ajutorul Lync Server 2010, veți economisi timp și bani prin înlocuirea sistemelor individuale de e-mail, telefonie, conferințe audio-vizuale, voicemail și mesagerie instant cu o platformă integrată, care funcționează cu sistemul de operare Windows, cu o protecție incorporată pentru întreprindere.

  • Găsiți persoana corespunzătoare și comunicați cu aceasta - oricând, oriunde, pe orice dispozitiv, folosind o singură interfață de utilizare pentru mesageria instant, pentru e-mail, pentru detectarea prezenței, pentru transmisiile voice, video și pentru schimbul de aplicații
  • Păstrarea continuității business-ului – posibilitatea de a comunica în cazuri de urgență
  • Îmbunătățirea timpului de reacție și implicit a satisfacției clienților
  • Creșterea productivității angajaților
  • Simplificați gestionarea și scalabilitatea maximizând în același timp resursele IT și extinzându-vă investițiile.
  • Măriți controlul și vizibilitatea IT pentru a răspunde cerințelor de afaceri aflate în continuă schimbare.
  • Transparența costurilor cu comunicațiile
  • Reducerea costurilor de service și întreținere a echipamentelor de telecomunicații.

Reducerea costurilor:

  • Costuri de telefonie și conferințe: Prin telefonia VoIP se elimină costurile mari pentru apeluri în alte rețele sau internaționale, precum și tarifele pentru linii închiriate
  • Costuri aferente deplasărilor: Deplasarile sunt mai scurte, mai puține, dar mai productive pentru că problemele în mare parte sunt deja clarificate la telefon
  • Costuri de administrare a infrastructurii IT&C: Rețeaua consolidată pentru comunicații de voce și de date reduce costurile aferente mutării, adăugării și modificării echipamentelor.

Cu ajutorul Comunicațiilor unificate Microsoft, utilizatorii vor putea comunica din cadrul aplicațiilor de afaceri pe care le cunosc și în care au încredere. În același timp, veți economisi timp și bani prin înlocuirea sistemelor individuale de e-mail, telefonie, conferințe audio-vizuale, voicemail și mesagerie instant cu o platformă integrată, care funcționează cu sistemul de operare Windows.

Echipamentele HP sau CISCO cum ar fi Voice Gateway, switchurile PoE sau telefoanele IP sunt cele mai bune alegeri pentru a completa soluția de comunicații unificate.